неделя, 9 август 2015 г.

Девет неща, които авторите би трябвало да правят в "Twitter" точно сега

от Нанси Бауман,
част от 




Повечето писатели не извличат максимална полза от пласирането на книгите си в социалните медии, но ако имат план и цел, това може да им помогне да изтъргуват добре книгата си в "Twitter"
Опитвате се да изтъргувате книгата си в "Twiter", но не сте сигурни как да започнете? Ето девет неща, които да обмислите.

1. Бъдете опитен лидер

За да се изявите като опитен лидер, не винаги въпросът трябва да опита до оригинално съдържание. Само поддържайте Twit-линкове с текущите новини във Вашата област, за да държите последователите си в течение и да покажете, че знаете какво се случва извън четирите стени на дома Ви.
Също така, трябва да туит-вате съдържание, което Ви прави да изглеждате умни и добре свързани със света. Ако имате членове на екипа си, които са считани за експерти в тази област, подкрепете ги в "Twiter", когато говорят на конференции, публикуват статии или блог-постове, също както и когато получат награди или признания.
Извън "Twiter", писането на постове като гостуващи блогъри на блогове с висок трафик, е много добър начин да получите още безплатна публичност, както и да представите себе си като опитен лидер.

2. Ангажирайте публиката си

"Twiter" е двупосочен разговор: това означава, че не трябва да бъдете свой собствен мегафон. Ако някой в "Twiter" спомене Вас или книгата Ви в "Twit" (публикация в "Twiter") - положително или отрицателно, - опитайте да отговорите в реално време. Това е Вашият шанс да покажете, че сте ангажирани и че Ви е грижа.

3. Покажете някаква индивидуалност

Никой не иска да чете купища сухи, роботизирани "Twit"-ове. Създайте своя индивидуалност и своя собствена "марка", нека се чуе Вашият глас. Ако има разнообразни хора във Вашия "Twiter", уверете се, че те всички знаят към какво се стремите и че те Ви свързват с този глас. Номерът е да внесете индивидуалност без да позволите на нещата да станат прекалено лични.

4. Придвижете трафика към Вашето съдържание

Ако не използвате "Twiter", за да придвижите трафика към Вашето съдържание, наистина изпускате влака. Можете да рекламирате откъси от различно време, като сменяте текста в "Twit"-овете и да разграфите публикациите си за различни часови зони. Опитайте да използвате опцията за хаштаг #ICUM (In Case You Missed It - В случай, че сте пропуснали), така че хората да знаят кое е новото.

5. Проучете другите автори

Разберете как другите автори използват "Twiter" и проучете какво казват хората за тях като ги потърсите по имена, титли или хаштаг-ове, които използват редовно.

6. Поддържайте 120 или по-малко знака

Няма нищо по-вбесяващо от това да се опитвате да публикувате отново и отново "Twit", който използва всичките позволени 140 знака. Ако се опитвате вашият "Twit" да бъде 120 или по-малко знака, има по-голям шанс да бъде препубликуван (retweet-нат).

7. Не всичко се върти около Вас

Съдържанието на "Twit"-овете и книгите Ви са великолепни, но моля, не публикувайте само за себе си - нещо, от което на другите може да им се повдига. Уверете се, че тази история не се отнася само до Вас.

8. График за всички часови зони

Само защото сте будни в 7 сутринта в петък, не означава, че и останалият свят е буден. Дайте си сметка за това кой ще види Вашия "Twit" и по кое време. Използвайте всички организационни опции, които да подпомогнат Вашите "Twit"-ове във всички съответни времеви зони - и за Бога, не планирайте пет "Twit"-а точно по едно и също време!

9. Закачете отгоре (пин-вайте) Вашия tweet

Ако имате специфичен "Twit", който съдържа много ангажименти или искате да се уверите, че всеки, който посети вашата "Twiter" страница, вижда този "Twit", то можете да го закачите (пин-нете) на върха на страницата. Намерете този "Twit", натиснете трите точки (елипсите в дъното на десния ъгъл на "Twit"-а) и изберете “Pin to your profile page.” Опреснете страницата си и воала! Този "Twit" вече е най-отгоре.