петък, 2 август 2024 г.

"От Витоша по-високо нема"

 Топло е. Направо горещо, според много хора. До обяд съм свободна, след като съм се погрижила за домашните любимци и предпочитам да допълня силовата си тренировка с планинско кардио. 

Не, не тичах, но пък походих добре: Морени - Алеко - по стената все нагоре - Черни връх - Морени. Хубаво кръгче. Учудиха ме толкова много хора, но не ми беше неприятно. Дори към върха се присъединиха млади хора, носещи икони, но не ми беше удобно да ги разпитвам, тъй като бяха уморени и търсеха тоалетна и храна - съвсем естествено. Полюбувах се на красотата и слязох надолу. С едно-две изключения, дарили ме със снизходителен поглед и саркастични подмятания зад гърба ми, ми беше много приятно да се поздравяваме с хората, с които се срещахме и да си пожелаем хубав ден. Хубав е. И предстоят още много такива. 






























Няма коментари:

Публикуване на коментар