сряда, 26 януари 2011 г.

Премиера




25 януари. Цял ден вали сняг, а на мен ми е топло. Всъщност, направо горещо. Не се усмихвайте ехидно! :) Не, раничко ми е (въпреки, че и там ред няма, но това е друга тема). Горещо ми е от вълнение. Броя часовете до 18:30. Приятели, с които се срещам и които ми се обаждат по телефона ми помагат да преодолея "Радините" (както се изрази близък приятел) и да се съсредоточа върху предстоящото събитие. Моята първа книга ще бъде представена официално.

И както в приказките - защото там е най-хубаво, - времето се изнизва на пръсти и вече сме в Музикален център "Борис Христов". Усмихнати лица. Топли прегръдки. Послания, изпратени от различни краища на страната, та и от чужбина.

Водеща е моята дъщеря Виктория Пенева - тя и книгата са "астрални близначки". Светът разбра за съществуването им на 12-ти януари. В различни години, но денят е изпълнен с толкова радост (и символика), че не можех и да си помисля за друг водещ. А тя е перфектна. Въпреки, че сега си открива грешки (дали пък няма на кого да прилича?), Вики направи прекрасно впечатление с лекотата и естествеността. Точно така превърна празника в приказка. Моето момиче!!!

Моите приятели. Моите приятели сте вие, които ме подкрепихте и ми се усмихвахте. И на мен, и на хората, без които книгата нямаше да бъде толкова красива:
1. Вихра Манова - издател (e-knigi.net) и сърдечен приятел. Беше придружена от своята майка, многоуважаваната не само от мен Весела Люцканова;
2. Йордан Янков - корица (без да ме познава, той е претворил моята душевност върху тази корица) и техническо оформление и не по-малко приятел;
3. Габриела Цанева - редактор, прекрасен приятел, която "леко поглади" (цитирам самата нея) разказите ми, за да имат този вид, в който ги четете сега.

Благодаря и на хората, които излязоха на сцената, за да ми кажат топлите си думи, както и на онези, които го направиха на after-party-то в ресторанта. Няма да издавам кои бяха.

Всички, с които се прегърнахме и си стиснахме ръцете, ще продължим да се срещаме по много и все хубави поводи.
Благодаря ви, че ви има!!!

Тук искам да благодаря специално на П. Ангелова - човекът, който ми помогна много в организацията на празника; Р. Катански и Т. Велков - хората заснели в снимки и видео това събитие, както и на техните модели - всички, които напълнихте не само "Залата с рояла" в музикалния център, но и сърцето ми.
Всички вие сте чудесни и ви обичам!


P.S.: Малко тъжен послепис, но се налага. Благодаря и на онези, които се въздържаха от това да развалят празника ми!

6 коментара:

  1. Светлана Караколева27 януари 2011 г. в 10:37

    http://vbox7.com/play:1acd7386

    В една красива, но житейска приказка
    нощта събира стъпките на свидни думи
    и ето ги-събрани в книжка...

    ОтговорИзтриване
  2. Честито, Веси! Дано усещането за приятели да бъде в годините. И както се казва - за целият свят да бъдат думите и танца.
    http://www.youtube.com/watch?v=4cYRySJfS9k&NR=1

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесно събитие, уважено с много любов от близки приятели. Веси, честитя ти първата "рожба", която да ти даде вяра още дълго време занапред да препускаш с езика на словото. И не мога да не ти се възхитя от всичките ни досегашни срещи с теб и присъстващите, които те уважиха по достойнство на твоята вечер, за купонджийско-поетичните сбирки. Бъди! Дано да се логна тук. Катанеца.

    ОтговорИзтриване
  4. Отново - ЧЕСТИТО, Веси!
    Празникът беше чудесен и ще остане незабравим не само за теб!

    ОтговорИзтриване
  5. Веси, честитото да ти е сбъдналото се красиво събитие!
    Приятелят ти по перо и душа- Любо.

    ОтговорИзтриване
  6. Много Голямо Честито!

    С пожелание това да е само семпъл предвестник на множество нестихващи бури от подобни събития във Вашия литературен живот!

    Успех!:)

    ОтговорИзтриване