събота, 12 януари 2013 г.

12 януари

 12 януари е много специална дата за мен. Преди всичко, това е рожденият ден на детето ми. Виктория - красива, умна, талантлива, можеща. Да, да, знам, че всеки си хвали гарджето, но няма човек, който я познава и да не може да се съгласи, че това са бледи определения за нейните качества. Честита и успешна да бъде!
На 12 януари излезе и първата ми книга - сборникът разкази "Приятели". Съвсем логично беше водеща на премиерата да бъде точно дъщеря ми. 
Днес отново е 12 януари. Няма да раждам, със сигурност. Няма да има и нова книга. Това обаче не обезсмисля красотата на деня.

6 коментара:

  1. Честито, Веси! Винаги ще се чувствам свързана с едното от тези събития - пожелавам ти несекващо вдъхновение... и много радостни моменти, свързани с успехите на Вики и с твоите успехи

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Габи, ти си част от тази книга. Благодаря ти, че продължаваш да я съпреживяваш като празник. Благодаря ти и за всички тези красиви благопожелания.

      Изтриване
  2. Здравей, Веси! :)
    Честито и от мен! :)
    Желая ти изключително здраве,и на твоето семейство!
    Николай

    ОтговорИзтриване