сряда, 20 април 2011 г.

Плагиатство

Поредното.
Ето моя статия, която можете да видите тук. Някак си, преглъщам това, че беше писана за "Книгите", а сега се озовава в "Буквите", но - "Пременил се Илия, погледнал се - все в тия." Обаче!!!! Обаче ми идва малко в повече да открия (голяма находка, но благодаря на Ила, че ми обърна внимание) същата статия тук. Както можете да видите, администраторът се е самообявил за автор и е цитирал само "Книгите". Между другото, списание, чийто собственик сложи всички списвали го в "Обществото на мъртвите поети". Сигурно е вид благодарност за доброволния им (ни) труд.

4 коментара:

  1. Благодаря на всички приятели, които ми писаха на имейл и изразиха желание да ме подкрепят. Благодаря на Галина Димитрова, Миа и Веси Йосифова, които не се изплашиха да ме подкрепят във фейсбук. Благодаря на Божидар Пангелов, който написа коментар в блога-крадец. Поликсения Ангелова се вживя в ролята на учител-мъдрец, който ме поучава във фейс-бук. Но това също не е толкова лошо. Страшно е мълчанието на влеикия сайт, както и на авторката на блога.

    ОтговорИзтриване
  2. "Великият сайт" разбра едва сега, тъй като, както знаете, нямам достъп до вашия фейсбук профил и трябваше да разбера за събитието по много заобиколен начин.
    Заели сме се със случая.
    П.С. Странното е откъде успяхте да изровите подобен линк през Буквите, това не би трябвало да е активно от няколко години.

    ОтговорИзтриване
  3. Не сайтът, а Богданов няма достъп до фейсбук-профила ми. Факт е, че линкът съществува. По-скро намирам за редно да задавате въпроси в блога-крадец, а не тук. Ако публикацията там е реклама за Вас, аз не желая да участвам в нея.
    Дано довършите това, с което сте се заели.

    ОтговорИзтриване
  4. Съжалявам, това е гугъл профила ми. Там сме задали въпросите и то не в коментарите. Имаме опит и механизми за разрешаване на подобни проблеми.
    Тук се помъчих да обясня израза "Страшно е мълчанието на влеикия сайт"

    ОтговорИзтриване