понеделник, 20 февруари 2012 г.

Какво може да ме превърне в МОЛ-гърла?




Не, не си мислете, че шарените, та макар и маркови, парцалки, обувки и аксесоари. Жена съм и ме привличат, но в никакъв случай не са сред приоритетите на и без това пъстрия ми живот. Не е и възможността да изпия кафе, на цената на която мога да пия съвсем други напитки на други места. Но! Картините по стените във фоайетата, които ме отнасят в един друг свят, различен от нашия, определено могат да ме накарат да прекарам на това чуждо на свотогледа ми място повече от предвиденото дори и неограничено свободно време. Затова ви каня на разходка в МОЛ "City Center". Там ще се насладите на прекрасните картини на Григор Велев, Мира Рахнева, Силвия Павлова, Виктор Мъжлеков и Art Unity - нещо съвсем ново (за мен). Хубаво е да видим, че изкуството не е забравено и не е останало в тесните ателиета, в които се задушава от несподеленост. Сред предлаганите творби има и принтове - достъпен начин за всеки, който иска да има част от тяхното изкуството на по-достъпна цена. Но дали изкуството има цена?

2 коментара:

  1. Супер си го написала! И аз бях там и изложбата ми хареса много. Не очаквах да си призная да видя такава изложба в мола, но си стои съвсем добре! Не бях чувала за никой от художниците, но вече ще им познавам нещата. Определено са си характерни!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, "Анонимен" :) Да, приятна изненада бе това мол-уване. Затова и се постарах да намеря линкове на творците.
    Ще се радвам да си пишете и имената, приятели.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване