четвъртък, 1 декември 2016 г.

Участия в „Софийски салон за поезия“

Електронните алманаси можете да видите на този адрес
Новините за предстоящите – тук

Шести, 10.10.2013 г.

летен дъжд
в тихо езеро
деца играят
...
звезди
по косите ми
жасмин
...
вечерно слънце
променя цвета ми
фризьорката

Седми, 12.11.2014 г.

***
хризантеми
най-красивите цветя
в ковчега

The 2014 Fourth Vladimir Devide Haiku Award Grand Prize
***
първа среща
бели цветчета навсякъде
по черната й коса
International Sakura Award, 2014

Осми, 24.09.2015 г.

ноемврийско слънце
спомням си всички лъжи
които той ми каза
(Modern Haiku, 46:1)

сиви облаци
на всички около мен
са им потънали гемиите
 (Frogpond,38:1)

загубен път
стъпките ми покрити
със сняг

(Cattails, May, 2015)

Девети, 30.11.2016 г.

Три хайку:

морените на Витоша
колко високо можем да стигнем
ръка за ръка?
- отличие в 5th Japan-Russia Haiku Contest

криеница
пчела скрита
в кокиче
- отличие в Golden Triangle, Washington

сух клон
отражения на облаци
в око на гарван
- 4-то място на 8th Yamadera Basho Memorial Museum, Japan

И две поеми ренгей  - за първи път представени на български - в съавторство с Диляна Георгиева:

Допир

безлюден център
продавачка в скъп бутик
мести манекени (д)

шахматна дъска
офицерът паднал (в)

под масата
от съседската цветарница
букет гладиоли (д)

черен мрамор
токчето потъва
във фугата (в)

гърбът докосва
копринен тапет (д)

сатенена ръкавица
скрит е
ожулен лакът (в)

Пробуждане

ранно утро
дишам в такт
с часовника (в)

цяла нощ студуват
обувките в коридора (д)

пара по прозорците
сепва ме свистенето
на самовара (в)

неусетно
топли глътки
сгряват небцето ми (д)

намирам под масата
венчалната му халка (в)

накъсан албум
снимките на рода

едва опазени (д)

Няма коментари:

Публикуване на коментар