събота, 9 септември 2023 г.

Артешествие до село Тъжа

 (*артешествие - арт пътешествие, организирано за пореден, но не и последен, път от Евгения Маринчева - Жен)


Вълна от припряност. Настига я друга на пълно спокойствие. Не се снимах с Радой, когато пиехме кафе заедно, а той ухажваше моя приятелка и ни правеше комплименти. Позирам пред паметника му и сякаш отново стискаме ръце.

минало
как ми се иска да бях
прегърнала всички

Две коли, в една от които съм аз, потегляме на еднодневно пътешествие със стари и нови приятели. Подбалканският път поглъща смеха ни.

даден обет
нашето време
за споделяне

Слушаме в захлас тайните на градините на Саша. Приказките ѝ са точно толкова засищащи, колкото и гозбите, с които ни гощава, а красотата в подредбата на растенията би засрамила и най-изкусните художници. Котаракът Сашо, всъщност оказал се момиче, че и котенца родил, също ни води из този мистичен свят, част от който сме и ние.

репетиция
два отбора подготвят
своето представяне

Отново владеем времето и сме подвластни на магията "ЗаЕдно". Съревнованието помежду ни е само част от играта. Пръстите ми пулсират, докоснали корена на Щастието.

творим
шалте до шалте
два вида изкуство

Не ни се иска, но се сбогуваме. Всеки от нас отнася частица от другия и оставя нещо от себе си. Настройваме се на вселенски ритъм, а босите ми стъпала не бързат да се скрият в чорапите.

bye-bye love
пея си наум римейка
който създадохме

Раницата ми е малко по-тежка, а душата малко по-олекнала от грижи - книгата за Тъжа от Мариана Бечева - скъпа приятелка - и нейния прасвекър Тодор Бечев, издание на "Бибилиотека България" от тази година, вече е с мен.








































Няма коментари:

Публикуване на коментар