събота, 27 април 2024 г.

Тичане за деца със Синдрома на Даун

 Не съм бърза като бегач, но имам добра издръжливост (почти цитирам любими писатели-бегачи). Особено, когато каузата е нещо повече от това да предизвикам себе си и както често повтарям в "Тренировки по пантофки" - да бъда по-добра от вчера и малко по-малко добра утре. Каузата в този, 27-и, ден на април 2024 г. е за най-слънчевите деца. Първата ми среща с такова дете беше, когато дъщеря ми се възстановяваше от първата си коремна операция. Бяха адашки и голямата, слънчева Виктория ме успокояваше с усмивка, която виждам в съзнанието си почти всеки ден. Последваха и други специални срещи с тези деца, на които съм благодарна за уроците по добрина и търпеливост. Днес тичах за вас, любими мои. Знам, че го усещате, защото вашата сетивност е изключително добре развита. Благодаря ви! 










Няма коментари:

Публикуване на коментар