неделя, 24 май 2020 г.

букви

леки думи, внимателно подбрани, промушили се през ръждясалите огради на предразсъдъците

(три мои хайбуна, посветени на буквите)








(завъртулки)

една малка ръчичка стиска огромна химикалка над лист с някакви смешни линии
сянка пада върху листа но малката ръчичка водена от голямата хвърлила сянката 
вече смело движи химикалката  
шепот:
а-а-а ‚б-б-б,  ба-ба, баба...
смехът на баба е подарък но тя не може да скрие и сълзите
(от умиление )
още едно дете ще познава  азбуката благодарение на нея
кой би предположил
кой би
кой

часова разлика
детето залепва носле на телефона
и пее химна
2020/05/24

(букви)

Някога рибите нямали хриле, а криле. Една буква, и всичко се променило: от въздуха – във водата, от видими с невъоръжено око – до почти неразпознаваеми в пречупените светлосенки.
Казвам се Весислава, а не Вели- или Деси- слава. Не ми режете крилете – знаем какво се случи с гарваните от Кулата на Лондон. Недейте! Дори Вие, утвърдени издателю, който попитахте що за редактор съм, след като греша собственото си име.

паднало зъбче
детето още вярва
във феи
_“Нова Асоциална Поезия“ 2018/05/18

(отчаяние)

Ще започна съвсем отначало – от ченгелчетата за буквите. После, ще изписвам всяка от тях бавно, докато осъзная значението им и как се свързват в думи, а думите – в изречения. Отчаяна съм. Добре, че не съм ничия съпруга, а и външният ми вид не е достатъчно добър за сапунен сериал.

глухарчета
желанието ми отива
на вятъра
_The Other Bunny/2016 (на английски)








Няма коментари:

Публикуване на коментар